|
||||
Αγαπητέ αναγνώστη. Σε ενημερώνω, ότι τα πιο κάτω όπως ακριβώς
είναι, τα έστειλα σήμερα 21/5/09, σε πάνω από 30 διευθύνσεις, όπως σε: όλα τα
πολιτικά κόμματα της βουλής, σε αρκετές τοπικές εφημερίδες, σε αθηναϊκές
εφημερίδες, Θεσσαλονίκης, και σε μερικά κανάλια τηλεόρασης. Δεν ξέρω ποια θα είναι η επόμενη κίνησή μου. Θα εξαρτηθεί από την εξέλιξη της κατάστασης. Θέμα: Ίσως κάποιοι να θέλουν λάδωμα, όμως, δεν το απαιτούν! Πάνω από 20χρόνια προσπαθώ να εργάζομαι όσο μπορώ καθαρά. Προσπαθώ να μαθαίνω όσο μπορώ καλύτερα οδήγηση τους υποψήφιους οδηγούς-οδηγούς. Τα προβλήματα δεν είναι απλώς πολλά, είναι πάρα πολλά. Για όσους δεν γνωρίζουν, τους ενημερώνω ότι, την κάρτα εκπαίδευσης των υποψηφίων οδηγών, την διαχειρίζεται ουσιαστικά μόνο ο εκπαιδευτής. Στα χέρια του υποψηφίου πηγαίνει, μόνο όταν πρόκειται να δώσει θεωρητικές εξετάσεις, ή όταν πρόκειται ν’ αλλάξει σχολή οδηγών. Όπως σε πολλούς άλλους χώρους, έτσι και στο θέμα εκπαίδευση-εξέταση υποψηφίων οδηγών, ακούγονται και από τα μέσα ενημέρωσης κατά καιρούς πολλά σχετικά με λαδώματα. Στην πόλη του Αγρινίου δεν έχω ακούσει τίποτα σχετικό, αλλά κι αν ακόμη είχα ακούσει, δεν θα μπορούσα να το ανακοινώσω χωρίς αποδείξεις. Παρά το γεγονός αυτό, η διεύθυνση μεταφορών της πόλης, βάζει την πιο πάνω σφραγίδα πάνω στην κάρτα των υποψηφίων, ότι δεν απαιτείτε αμοιβή για τους εξεταστές. Δηλαδή, μπορούμε να το κάνουμε, αλλά δεν απαιτείτε!! Την πρώτη φορά στις 3/3/09, ζήτησα εξαίρεση από την υπηρεσία με την πιο κάτω ηλεκτρονική επιστολή, που έστειλα στο Μεσολόγγι, νομίζοντας ότι είναι απόφαση της νομαρχίας. Σταμάτησαν για λίγες μέρες το σφράγισμα, και ξανά άρχισαν. Τότε έστειλα την δεύτερη επιστολή, πάλι στο Μεσολόγγι με κοινοποίηση στο Αγρίνιο. Νομίζω ότι δεν την έλαβε κανείς υπόψη του. Η Τρίτη εστάλη στην κεντρική υπηρεσία, στην Αθήνα. Σταμάτησαν πάλι για περισσότερο από ένα μήνα και ξανά άρχισαν. Δεν πήρα καμία απάντηση έως σήμερα, εκτός αν δεχτούμε την απρόσμενη κλήτευση ως μάρτυρα σε άγνωστη για μένα υπόθεση, από τον πρόεδρο του πειθαρχικού στο Μεσολόγγι, όπου μου επισήμανε πολλά, όπως: Δεν με συμπαθεί κανένας συνάδελφος μου και κανένας εξεταστής, μέχρι που ένας συνάδελφος με έστειλε στο πειθαρχικό, επειδή παρακολουθούσα τις εξετάσεις των μοτοσικλετών. Πρέπει να ευχαριστήσω τον κύριο πρόεδρο, όπου, παρά και τις εναντίον μου καταθέσεις των εξεταστών απ’ ότι μου είπε, δεν μου επέβαλλε καμία ποινή. Διαπίστωσα ακόμη με τα ίδια μου τα μάτια, ότι η υπηρεσία με τιμά με τον πιο χοντρό φάκελο που έχει για εκπαιδευτή, ο οποίος εκτιμώ ότι ξεπερνάει τα 7εκ. Δεν γνωρίζω τι περιέχει. Είμαι βέβαιος, ότι έναν παρόμοιο φάκελο στο όνομά μου, πρέπει να διαθέτει το Αγρίνιο, αλλά και η υπηρεσία του Χολαργού. Τους ευχαριστώ πολύ όλους. Κύριοι παραλήπτες: Δεν επιθυμώ κανενός είδους προβολή. Αν δεχόσασταν την επιστολή μου ανώνυμα, θα το έκανα ευχαρίστως. Από το 1989 και ύστερα, με ενδιέφερε και συνεχίζει να μ’ ενδιαφέρει να εργάζομαι με αξιοπρέπεια. Έχω κάνει τεράστιες προσπάθειες προς αυτή την κατεύθυνση. Στην μεγαλύτερη μερίδα των υποψηφίων οδηγών-πελατών μου, έχω την αίσθηση ότι το έχω πετύχει. Θα μπορούσα πριν το 1989 να δεχτώ τα πάντα. Ύστερα όμως από τους αγώνες που έχω κάνει σε προσωπικό επίπεδο, μου είναι αδύνατο να δεχτώ την υπηρεσία, να με ονομάζει ‘λαδιάρη’ . Έστω κι αν δεχτώ, ότι δεν με ονομάζει έτσι, είναι χειρότερο το γεγονός, αφού αφήνει ξεκάθαρα κατηγορίες εναντίον μου, ότι δεν επιτελώ το καθήκον μου, που είναι η πλήρης ενημέρωση για τα δικαιώματα του υποψηφίου έναντι των εξεταστών, και για την γενικότερη συμπεριφορά του, ως οδηγού. Πέραν της συναισθηματικής φόρτισης που μου προκαλεί η σφραγίδα, είμαι πεπεισμένος ότι δημιουργεί ένταση στον χώρο της εκπαίδευσης- εξέτασης, με τα σχετικά αποτελέσματα. Όσο για την άποψή μου, ως αναφορά τα λαδώματα, ένα είναι βέβαιο. Όσο η πολιτική θα παραμένει η ίδια όπως τα τελευταία 30χρόνια, έτσι θα παραμένουν και τα λαδώματα, σε πολύ καλή ισορροπία. Το 95% θα λαδώνει με άμεσο ή έμμεσο τρόπο, και στο υπόλοιπο 5% θα του δίνουν ‘τροφή’ για να γαυγίζει, ώστε να υπάρχει σχετική ισορροπία. Έτσι που έχει έρθει η κατάσταση, την πολιτική δεν την χαράσσουν οι εκλεγμένοι πολιτικοί, αλλά ο κάθε ψηφοφόρος, και κυρίως οι μεγαλύτερες ομάδες όπως, μεγάλοι οικογενειάρχες, πρόεδροι σωματείων, συλλόγων, ομοσπονδιών, κοινοταρχών, Δημάρχων…. Τι γνώμη έχετε, αν χρειαστεί κάποιος δίπλωμα, και πάρει τον πολιτικό του στην νομαρχία ή στη βουλή, και εκείνος τηλεφωνήσει στην υπηρεσία την οποία θα δίνει εξετάσεις, δεν θα του δώσουν δίπλωμα; Ε! κάπου-κάπου, κάποιοι διορισμένοι διευθυντάδες, πετάνε και κάποιο λογότυπο για να θολώνουν τα νερά, συμμετέχοντας έτσι στο πολιτικό παιγνίδι, επιδεικνύοντας ταυτόχρονα την ισχύ τους, κυρίως προς τους εφιστάμενους δημοσίους υπαλλήλους, αλλά κι όποιους άλλους πάρει η μπάλα, όπως, κάποιους, ή όλους τους εκπαιδευτές. Σιωπή!!! μας ακούνε!! Σκοπός της παρούσης επιστολής μου είναι, καταρχάς η προσωπική μου γαλήνη, ώστε να μπορώ ήρεμα να προσφέρω τις υπηρεσίες μου αν και όταν εκπαιδεύω οδηγούς. Δεύτερον, να βοηθηθεί ο χώρος της εκπαίδευσης-εξέτασης, για το γενικότερο καλό. Τρίτο: Αν και το θεωρώ αυτονόητο, ότι, δεν θα ξανά τοποθετηθεί η πιο πάνω σφραγίδα ή κάτι σχετικό, σε περίπτωση που συνεχιστεί, επιθυμώ οι πάντες να μου προτείνουν τι να κάνω. Να καταφύγω για την προσβολή που μου κάνουν, στα ανθρώπινα δικαιώματα; να σκύψω το κεφάλι και να σιωπήσω; ή εγκαταλείψω τον επαγγελματικό μου χώρο ως κλέφτης, προσφέροντας χαρά στους περισσότερους; Πιο κάτω σας επισυνάπτω τα e-mail που έχω στείλει. Αν θέλετε περισσότερες πληροφορίες, σας παρακαλώ πρώτα να τις αναζητήσετε από τις ανάλογες υπηρεσίες. Είναι βέβαιο ότι θα βρείτε μπόλικο υλικό. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ. Στέλιος Αγγελής Εκπαιδευτής οδηγών. Μπαϊμπά 30 Αγρίνιο. (Διευκρινήσεις για τα πιο κάτω e-mail : Το τελευταίο με ημερομηνία 3/3/09 το έστειλα στο Μεσολόγγι, που είναι η κεντρική υπηρεσία του Νομού. Το μεσαίο, με ημερομηνία 13/3/09 μαζί και το προηγούμενο τα έστειλα στο Μεσολόγγι, και κοινοποίησα στο Αγρίνιο. Κι όλα μαζί τα ξανά έστειλα στο Υπουργείο Μεταφορών, με κοινοποίηση προς το Μεσολόγγι και το Αγρίνιο.) ----- Original Message ----- From: Στέλιος Αγγελής To: a.latsinos@yme.gov.gr Cc: nomait4@otenet.gr ; metagr1@otenet.gr Sent: Monday, March 30, 2009 12:57 PM Subject: Κρυβόμαστε πίσω απο παράνομους και ημιεπίσημους λογότυπους;; Θέμα: Κρυβόμαστε πίσω από παράνομους και ημιεπίσημους λογότυπους; ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΣΑΣ (ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ Ή ΠΡΑΚΤΙΚΗ) ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΑΜΟΙΒΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΞΕΤΑΣΤΕΣ Κύριε Διευθυντά, έως τα μέσα του 2004 ήμουνα εκπαιδευτής οδήγησης στο νομό Αττικής. Τέλος του 2003, ή στις αρχές του 2004, όταν ακόμη ήμουνα στην Αθήνα, μου είχε έρθει υποψήφιος προερχόμενος από την Πάτρα, και στην κάρτα εκπαίδευσης με σειραπτικό, έφερε πρόσθετο χαρτί που έλεγε ξεκάθαρα, ότι τα χρήματα που πληρώνετε στον εκπαιδευτή σας, δεν τα παίρνουν οι εξεταστές αλλά ο ίδιος. Μεσολάβησε και η μετεγκατάστασή μου στο Αγρίνιο, και στις αρχές του 2005, αφού πληροφορήθηκα ότι το χαρτί αυτό συνεχίζει να συρράπτεται στις κάρτες των υποψηφίων της Πάτρας, έστειλα μία επιστολή στην ομοσπονδία μου, και σε σωματεία των συναδέλφων μου, με θέμα: ‘Χορήγηση απόδειξης λαδώματος’. Θυμάμαι επίσης ξεκάθαρα την ημερομηνία, ότι στις 23/2/05 παρέλαβα εξώδικο από τον σύλλογο εξεταστών δυτικής Ελλάδας. Νομίζω ότι από μόνη της η παραλαβή του, είναι μία μορφή απειλής. Το ‘βούλωσα’, τι να έκανα, μόνος κι αδύναμος, ένα μυρμηγκάκι να τα βάλει με τα θηρία; Το θεωρούσα πάντως αυτονόητο, και συνεχίζω να το θεωρώ, ότι, αν ο εκπαιδευτής τα παίρνει από τον υποψήφιο και λέει ότι θα τα δώσει στον εξεταστή, διό τρις εκδοχές υπάρχουν, η μία να τα δώσει, η άλλη να τα κρατήσει, και η τρίτη να τα μοιραστούν. Δεν νομίζω να υπάρχει άλλη. Επειδή όμως, ακόμη και οι εκάστοτε πρωθυπουργοί λένε περί δολιοφθοράς, υπονοούν ότι μέσα σ’ αυτούς που τα παίρνουν, είναι και ελάχιστοι ίσως εξεταστές. Όμως, δεν ξέρουμε ποιοι είναι αυτοί οι εξεταστές, και δεν ξέρουμε επίσης αν τέτοιοι εξεταστές υπάρχουν στον σύλλογο που χρησιμοποίει ως βαποράκι την κάρτα του υποψήφιου, να ενημερώσει τον εκπαιδευτή, μαζί και τον υποψήφιο, ότι όλοι οι εξεταστές δεν τα παίρνουν. Σ’ αυτή λοιπόν την περίπτωση, η άποψή μου παραμένει να είναι, ότι καλύτερα να χορηγούν απόδειξη όσοι τα παίρνουν. Φυσικά, δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητο, να εξηγήσω σ’ έναν-έναν εξεταστή και εκπαιδευτή, ότι, όλοι όσοι δεν τα παίρνουν, σημαίνει, ότι δεν ξέρουν ποιοι τα παίρνουν. Ο καθένας στον χώρο του, ξέρει κατά κανόνα καλά, ποιοι είναι μπασμένοι στο κύκλωμα και ποιοι όχι. Άρα, η ευθύνη ανήκει σε όλους, και πολύ περισσότερο στις μεγάλες ομάδες εμπλεκομένων, όπως σωματεία, ομοσπονδίες, σύλλογοι, Νομαρχίες, Κυβέρνηση, αντιπολίτευση... Τελικά, τα αποτελέσματα μας λένε, ότι φταίνε περισσότερο αυτοί που δεν τα παίρνουν. Σε οποιαδήποτε παρέα κι αν βρεθώ, θεωρείτε δεδομένο ότι τα παίρνω, ότι έχω διασυνδέσεις, ότι ανήκω στο κύκλωμα. Επειδή ήμουνα αρκετά χρόνια και στην Αθήνα, γνώριζα περίπου τα χρηματικά ποσά που ακούγονταν για το λάδωμα, εδώ, από τον κόσμο δεν ακούγεται τίποτα περί λαδωμάτων, κι όσοι το παίζουν πονηροί, θεωρούν τον εκπαιδευτή, ότι έχει τις ανάλογες διασυνδέσεις. Επομένως, αν δούνε τον λογότυπο, την στιγμή μάλιστα που κάποιοι ελάχιστοι ίσως είναι απονήρευτοι, στην καλύτερη των περιπτώσεων, τούς πονηρεύει η σφραγίδα-λογότυπος. Κι αν μάλιστα κατά τις εξετάσεις, οι άνθρωποι εξεταστές, που ως συνήθως καταλαβαίνουν την ταραχή του εξεταζόμενου, προσπαθήσουν να τον βοηθήσουν, εξ’ αιτίας του λογότυπου, θα θεωρηθεί ότι τα είχε φτιάξει ο δάσκαλος μαζί τους, κι ότι πρέπει να του δώσουν κάτι παραπάνω. Έτσι, αντί ο λογότυπος να βοηθήσει προς τον αποκλεισμό τέτοιων καταστάσεων, νομίζω ότι τις προκαλεί. Αν μάλιστα κάποιος εκπαιδευτής, όπως κι εγώ, το πρώτο που τονίζω σε κάθε υποψήφιο μόλις εμφανιστεί είναι, να του λέω ότι δεν πρόκειται να τον βοηθήσω σε τίποτα πέραν των νόμιμων διαδικασιών. Αν παρατηρήσει τον λογότυπο, τι θα σκεφτεί και θα συζητήσει στον κύκλο του; Αν διερωτηθεί: -αφού δεν τα παίρνει, γιατί του βάζουν από την υπηρεσία τέτοια σφραγίδα; ή μήπως θα ψάξει αν όλες οι κάρτες έχουν την ίδια σφραγίδα; Αλλά κι αν ακόμη το κάνει, με βάζει ή όχι η υπηρεσία επίσημα, στο ίδιο τσουβάλι; Μήπως φοράω κάποια περικεφαλαία εξαίρεσης; Το αν και πως θα πρέπει να ενημερώνεται ο υποψήφιος σχετικά με τα οικονομικά του, ή, οι εκπαιδευτές, νομίζω ότι πρέπει ν’ αφορά το σύνολο των εκπαιδευτών της χώρας, κι όχι κάποιες νομαρχίες, ή τμήματα αυτών. Σε ότι με αφορά, από το 1989 που προσπαθώ να δουλέψω καθαρά, πολλές φορές έχω σκεφτεί, ότι κάποιους εκπαιδευτές και εξεταστές, η επίσημη πολιτεία θα έπρεπε να μας κάνει κάποια τυπική βράβευση για την προσφορά μας, ώστε να ‘καρφωνόμαστε’ μεταξύ μας, κι έτσι να καταπολεμηθεί το λάδωμα. Αν υποθέσουμε ότι θα γίνονταν κάτι τέτοιο, πολύ θα ήθελα να ήμουνα υποψήφιος ενός τέτοιου βραβείου. Αντί τέτοιων συμπεριφορών από πλευράς πολιτείας, η τοπική κοινωνία, μου δίνει μια κλοτσιά, και δεν με ρίχνει τουλάχιστο μέσα στο τσουβάλι που είναι όλοι οι εκπαιδευτές της χώρας, εκεί που εργαζόμουνα τα περισσότερα χρόνια της ζωής μου, αλλά στο τσουβάλι των τοπικών εκπαιδευτών που τελικά δέχονται αυτή την παράνομη προσβολή. Στις κλειστές κοινωνίες, τουλάχιστο σε κάποιες περιοχές της χώρας που δεν έχουν αναπτυχθεί όσο άλλες, το κοινό που έχει επαφές με κάποιες υπηρεσίες, ‘βλέπει’ τον δημόσιο υπάλληλο αρκετά ισχυρό. Αυτό οδηγεί κατά κανόνα, για την εξυπηρέτηση του καθενός, σε σκέψεις και συμπεριφορές, του: ‘έχω εγώ άνθρωπο’ , ‘ξέρει αυτός, είναι στα κόλπα’ κι ένα σωρό άλλες εκφράσεις, που καταλήγουν στο ίδιο συμπέρασμα. Κι ενώ ο υπάλληλος κάνει τη δουλειά του, έχουν την εντύπωση ότι εξυπηρετήθηκαν εξ’ αιτίας γνωστού… κτλ. Αποτέλεσμα τέτοιων νοοτροπιών είναι, να αισθάνεται πολύ ισχυρός ο υπάλληλος, κι αν μάλιστα είναι και στην πραγματικότητα ισχυρός, ίσως νομίζει ότι έχει το αλάνθαστο του Πάπα, και στην καλύτερη των περιπτώσεων, όποιος διαφωνεί, αν μάλιστα είναι εκπαιδευτής, έχει τουλάχιστο αμαρτήσει, αν δεν έχει γίνει ο μεγαλύτερος εχθρός των περισσοτέρων υπαλλήλων, μ’ ότι αυτό συνεπάγεται. Εκτός της πιο πάνω νοοτροπίας, η ‘συνεργασία’ τουλάχιστο των δύο μεγαλύτερων πολιτικών κομμάτων, αν όχι όλων των παρατάξεων, επιτρέπουν, για λόγους καθαρά πολιτικούς, να φέρονται κάποιες φορές οι υπάλληλοι, με το γνωστό πια της επταετίας: «αποφασίζομεν και διατάσσομεν» Είμαι βέβαιος, ότι τέτοιες παράνομες ημιεπίσημες κινήσεις, τις εκμεταλλεύονται κάποιοι εκπαιδευτές-εξεταστές και κάνουν τη ‘δουλειά τους’. Με τέτοιους λογότυπους, όχι μόνο δεν καταπολεμούνται τα λαδώματα, αλλά αντιθέτως, είμαι βέβαιος ότι τα προκαλούμε. Αν παρά ταύτα, η επίσημη πολιτεία έχει αντίθετη γνώμη από την δική μου, αναγκαστικά θα δεχτώ τους νόμους του κράτους, κι όχι κάποιους υπαλλήλους να το ‘ παίζουν’ σε κάποιες περιοχές της χώρας ισχυροί, εις βάρος της εκπαίδευσης! Κύριε διευθυντά, σας παρακαλώ πάρα πολύ, ενημερώστε υπηρεσιακά τον κύριο Υπουργό. Πιστεύω επίσης, ότι πρέπει να λάβει γνώση και η διακομματική επιτροπή οδικής ασφάλειας, η οποία θέλω να ελπίζω πως κάτι θα κάνει γενικότερα στο θέμα εκπαίδευση-εξέταση. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ. Στέλιος Αγγελής Εκπαιδευτής οδηγών Μπαϊμπά 30 Αγρίνιο Τηλ. 2641024433 Κιν. 6944310375 Σας αποστέλλω και τα πιο κάτω e-mail που έστειλα στο τμήμα ΥΜΕ Μεσολογγίου και του Αγρινίου, όπου διαβάζοντας τα θα δείτε τις μέχρι τώρα ενέργειές μου. ----- Original Message ----- From: Στέλιος Αγγελής To: nomait4@otenet.gr Cc: metagr1@otenet.gr (Αγρίνιο) Sent: Friday, March 13, 2009 2:46 PM Subject: Re: Λογότυπος με υπονοούμενα, συνέχεια. (Τμήμα αδειών οδήγησης) Κύριε Διευθυντά. Σε συνέχεια της επιστολής μου από 3/3/09 με Θέμα: ‘Λογότυπος με υπονοούμενα’ που ακολουθεί μετά την παρούσα, σας αναφέρω τα περιστατικά, και τις επιπτώσεις που κατά την άποψή μου προκαλεί Στις 6/3/09, όπου ένας υποψήφιος έδωσε εξετάσεις θεωρίας, δεν του τοποθέτησαν την σφραγίδα-λογότυπο. (Αν περνούσε την θεωρία, δεν θα την τοποθετούσαν ποτέ). Χθες 12/3/09 που πήγα να πάρω την κάρτα του για να δώσει πάλι σήμερα θεωρητικές εξετάσεις, έχουν και πάλι τοποθετήσει την σφραγίδα λογότυπο. (Πρόκειται για αγράμματο) Εκτός από την όποια δική μου επιθυμία, ένας τέτοιος λογότυπος πάνω σε δημόσιο έγγραφο, από την ίδια την υπηρεσία, χωρίς να είναι μελετημένο, και χωρίς εγγράφως ν’ αναλάβει την ευθύνη η πολιτική ηγεσία της χώρας, ή, τουλάχιστο η τοπική, είναι βέβαιο, ότι ο καθένας μπορεί να το ερμηνεύσει ποικιλοτρόπως. Πάνω απ’ όλα, η μεγαλύτερη προσβολή γίνεται προς τους εξεταστές, κι όχι προς τους εκπαιδευτές, δηλαδή: Αν δεν υπήρχε αυτή η σφραγίδα-λογότυπος, σημαίνει ότι οι εξεταστές ζητούν αμοιβή; Κι αν ξεφύγει κάποια κάρτα; Μέχρι πριν τοποθετηθεί, τα έπαιρναν; και προσπαθεί με την κίνηση αυτή η υπηρεσία να υπενθυμίζει στους εξεταστές, κατά την εξέταση που θα πάρουν στα χέρια τους την κάρτα, να δούνε το λογότυπο, και να μην τα παίρνουν; Στην προσπάθειά μου να υποστηρίξω την άποψη του λογότυπου, να βγάλω αύριο στους δρόμους της πόλης αφίσες με τίτλο: ‘Διακοπή χρηματισμού’ και ν’ αναφέρω τον λογότυπο; Δεν θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι; Τέτοιες κινήσεις, είναι σίγουρο, ότι μόνο πανικό ή εκδίκηση εκφράζουν προς κάποιους εκπαιδευτές, και όχι μόνο δεν βοηθούν την εκπαίδευση-εξέταση, αλλά αντίθετα την γελοιοποιούν στον πολίτη-υποψήφιο, αν φυσικά το καταλάβει, και γυρίζει μπούμερανκ στην υπηρεσία. Αν η τοπική πολιτική ηγεσία, ή, η πολιτεία γενικότερα, θέλει να ενημερώσει τον υποψήφιο για τα οικονομικά, αφού συνεργαστεί με τις οικονομικές υπηρεσίες της χώρας και της περιοχής, μπορεί να επιδίδει μία κόλλα χαρτί στον υποψήφιο, όπου ν’ αναγράφει τιμοκατάλογο με τις μέγιστες και ελάχιστες τιμές σε κάθε περίπτωση, και πως να προσέχει γενικότερα τα οικονομικά του. Κύριε Διευθυντά. Σας παρακαλώ πολύ, ερευνήστε το θέμα, επειδή τέτοιες ανεξέλεγκτες κραυγές από την υπηρεσία, που τυπώνονται μάλιστα και κυκλοφορούν σε δημόσια έγγραφα, είναι βέβαιο ότι περισσότερο κακό κάνουν, κι ούτε ελάχιστο καλό. Είναι αναφαίρετο δικαίωμα μου, να προσπαθώ για την καλύτερη εκπαίδευση-εξέταση. Σας ευχαριστώ και πάλι για την προσπάθεια που είμαι βέβαιος ότι θα καταβάλετε. Σημείωση: Απευθύνθηκα σ’ εσάς στην αρχή, κι όχι στο τοπικό τμήμα, επειδή πίστευα ότι είναι απόφαση της Νομαρχίας. ----- Original Message ----- From: Στέλιος Αγγελής To: nomait4@otenet.gr (Μεσολόγγι) Sent: Tuesday, March 03, 2009 1:47 PM Subject: Λογότυπος με υπονοούμενα (Τμήμα αδειών οδήγησης) Κύριε Διευθυντά Σήμερα 3/3/09 που ο πελάτης μου-υποψήφιος οδηγός έδινε θεωρητικές εξετάσεις στο τμήμα μεταφορών Αγρινίου και ώρα 8:15, επιστρέφοντας, στην κάρτα του είχαν τοποθετήσει από την υπηρεσία, σφραγίδα-λογότυπο: ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΣΑΣ (ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ Ή ΠΡΑΚΤΙΚΗ) ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΑΜΟΙΒΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΞΕΤΑΣΤΕΣ Δεν γνωρίζω ποιος, και δεν μ’ ενδιαφέρει, γιατί προστέθηκε στο κάτω μέρος η σφραγίδα-γνωστοποίηση, που αναφέρει ότι δεν πληρώνει ΚΑΝΕΝΑ παράβολο για προγραμματισμό, ούτε ΚΑΜΙΑ αμοιβή στους εξεταστές. Από πού προκύπτει το αντίθετο; δεν γνωρίζω Δεν γνωρίζω επίσης, και δεν μ’ ενδιαφέρει, αν συμφωνούν ή διαφωνούν οι συνάδελφοί μου. Ακόμη, δεν γνωρίζω πολίτες, που να επιθυμούν σώνει και καλά, να πληρώσουν το δημόσιο ταμείο μέσο παραβόλου, ή να πληρώσουν εξεταστές υπαλλήλους, ώστε ν’ αναγκαστείτε και να το ανακοινώσετε κατ’ αυτόν τον τρόπο. Επειδή, ουδέποτε άφησα υπονοούμενα σε υποψήφιο-πελάτη, περί άμεσου ή έμμεσου χρηματισμού, σας παρακαλώ πάρα πολύ, στους δικούς μου υποψήφιους, να μην τοποθετήσετε στην κάρτα άλλου υποψηφίου, αυτόν το λογότυπο ή άλλον παρόμοιο. Εκτός του ότι με προσβάλει ως εκπαιδευτή, προσβάλλει και την προσωπικότητά μου. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ. Εκπαιδευτής οδηγών Στέλιος Αγγελής. Μπαϊμπά 30 Αγρίνιο. Τηλ. 2641024433 Κιν. 6944310375
|
||||
24/05/2009